Kosten & toegang 

Zijn er kosten verbonden aan het platform?
Er zijn absoluut geen kosten verbonden aan het platform. Wij willen ons platform aanbieden zoals we het zelf zouden willen gebruiken. Daarom ben je niet verplicht om een minimaal bestelbedrag te hanteren en ben je niet gebonden aan een abonnement.

Wie kan zich aanmelden op het platform? 
Iedereen met kennis van de dierengezondheidsbranche kan zich aanmelden op ons platform. Denk aan voedingstherapeuten, integraal voedingstherapeuten, natuurgeneeskundigen, fysiotherapeuten, osteopaten, orthomoleculair therapeuten, reguliere dierenartsen, holistische dierenartsen, ...
Ook studenten van bovenstaande opleidingen worden toegelaten als professional.

Commissie & vergoeding

Hoeveel commissie ontvang je als professional? 
Je ontvangt standaard 5% commissie op elke bestelling. Deze wordt berekend op het bedrag exclusief btw en zonder verzendkosten.

Hoe wordt de commissie uitbetaald? 
De commissie wordt automatisch maandelijks uitbetaald, waarbij je steeds een maandelijks overzicht ontvangt.

Moet ik de ontvangen commissie opnemen in mijn boekhouding?
Ja, wanneer de commissie is uitbetaald, ontvang je een document. Deze moet je opnemen in je boekhouding, omdat dit als inkomen wordt beschouwd.

Krijgt iedereen commissie op de aanbevolen producten? 
Iedere professional met een geldig btw-nummer ontvangt commissie op producten die via hen zijn aangekocht. Studenten of personen zonder btw-nummer hebben geen recht op commissie-uitkering, om boekhoudkundige reden. Als compensatie ontvangen zij een kortingscode.

Wat als ik als professional voor mezelf wil bestellen?
Je kan de producten gewoon aan je winkelmandje toevoegen en afrekenen zonder de betaallink te verzenden. Je ontvangt wel commissie op deze bestelling.

Bestelproces & betaallink 

Hoe werkt de betaallink?
Nadat je de juiste producten hebt geselecteerd, vul je de naam van de klant, het e-mailadres en het land in. Bij 'betaalmethode' kies je om de betaallink te verzenden. Het systeem stuurt dan automatisch een mail naar zowel jou als je klant. Zodra de link betaald is, kunnen de producten verzonden worden.

Hoe lang blijft de betaallink geldig? 
De betaallink is 7 dagen geldig, daarna vervalt deze. Na vier dagen krijgt je klant nog een herinnering wanneer de betaling nog niet heeft plaatsgevonden. Wij kunnen indien nodig de link opnieuw activeren. 

Wat als mijn klant niet betaalt? 
Bestellingen worden pas verzonden na betaling. Er zijn dus geen gevolgen voor jou, behalve een mogelijke vertraging in het traject of advies.

Wat als mijn klant te laat betaalt? 
Je klant kan na 7 dagen niet meer betalen via de link. Wij kunnen deze eenvoudig opnieuw activeren of je kan zelf een nieuw winkelmandje maken.

Ik ben een product vergeten toe te voegen aan de bestelling, wat nu?
Je hebt twee opties:

  1. Meld het ons via e-mail of Instagram. Wij kunnen, na jouw goedkeuring, het product handmatig toevoegen en de link opnieuw versturen. Jij en je klant worden hiervan op de hoogte gebracht.
  2. Maak een nieuwe bestelling aan en communiceer dit duidelijk met je klant om verwarring te voorkomen.

Productaanbod

Welke producten vind ik op het platform?
Via 'merken' kan je een overzicht raadplegen. Om specifieke producten te bekijken, dien je je aan te melden als professional. Na goedkeuring van ons team krijg je toegang tot het platform.  

Kan mijn klant producten opnieuw bestellen?
Je klant kan bepaalde producten opnieuw bestellen via onze particuliere website. Sommige supplementen zijn daar niet verkrijgbaar; hiervoor moet je opnieuw een betaallink aanmaken.

Waarom zijn niet alle producten op de particuliere website te verkrijgen
Wij willen dat supplementen op de juiste manier worden ingezet. Zelfsuppletie zonder begeleiding willen we vermijden. Begeleiding door een professional is voor ons essentieel voor het juiste gebruik en resultaat.

Communicatie met klanten

Kan Belle Cani Health met mijn klanten communiceren?
Wij communiceren enkel met klanten bij technische problemen, en dit uitsluitend via e-mail. Jij wordt steeds in CC geplaatst zodat je op de hoogte blijft van dit proces.

Hoe weet ik of mijn klant heeft betaald?
Via jouw account kan je onder ‘offertes’ nagaan of de klant heeft betaald.

Hoe weet ik of het pakket van mijn klant verzonden is?
Via jouw account onder ‘offertes’ kan je het pakket volgen via track & trace.

Levering & verzending

Wat is de levertijd van de verzending?
Pakketten worden binnen 24 uur verzonden (behalve op zondag). De levering gebeurt doorgaans binnen 1 à 2 werkdagen na betaling.

Wat zijn de verzendmethoden?
Wij verzenden met Bpost, PostNL, DPD, UPS en DHL. Je klant kan kiezen tussen thuislevering of levering aan een afhaalpunt.

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten worden automatisch berekend op basis van gewicht, afleveradres en verzendmethode.